Förbjudet att elda utomhus i Lunds kommun
LU
Publicerad
11 timmar sedan
Sista ansökan
Löpande urval
Det är nu förbjudet att elda och grilla i naturen i Lunds kommun. Eldningsförbudet gäller från och med den 25 juni. Skälet är att det är mycket torrt i skog och mark.
Du går direkt till arbetsgivaren — vi tar inte emot CV